Palvelut
Lisämyynnin mahdollisuuksien hyödyntäminen
Yleensä asiakkuuksissa piilee hyödyntämättömiä lisämyyntimahdollisuuksia. Jokainen henkilöstössä on myös markkinointiroolissa. Lisämyynti on tuottavuuden parantamisen osatekijä.
Uudet palveluratkaisut ja lisäarvotekijät
Vastaako yrityksenne palvelu asiakkaan vaatimuksiin ja odotuksiin? Onko palvelun sisällössä hyödyntämättömiä kehitysmahdollisuuksia? Useimmissa yrityksissä on. Ne pitää vain löytää ja hyödyntää.
Palveluja uudistamalla parannetaan asiakaskokemusta ja vahvistetaan arvonmuodostusta. Uudet palvelut luodaan tavoitteellisen, johdonmukaisen kehitysprosessin avulla.
Kumppanuuksien toimivuus edellyttää yhteiskehittämistä
Palvelujen kehittäminen ja tuotanto perustuvat yhä useammin kumppanuuksiin. Yhteistoiminnassa esiintyy usein häiriöitä.
Yhteiskehittämistä hyödyntäen kyetään kumppanuuksien toimivuus varmistamaan ja nostamaan uudelle tasolle.